A rendelések teljesítése és kiszállítása a korlátozások ideje alatt is zavartalanul folytatódik!
logotra.hu

 

Általános Szerződési Feltételek

 

A dokumentum tartalmazza a ONE MORE PLUS Kft, a továbbiakban, mint Szolgáltató által a www.logotra.hu domain alatt működő webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket,( a továbbiakban ÁSZF). Az ÁSZF tartalmazza a www.logotra.hu weboldalon, a továbbiakban, a Webshopon elérhető szolgáltatások igénybevételének az igénybe vevő, (a továbbiakban a Felhasználó) által a használatának feltételeit.

Az ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2019.09.17.

A Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Nyilatkozat rendelkezik, amely a következő linken található: www.logotra.hu/adatkezelesinyilatkozat

Szolgáltató adatai

Név: ONE MORE PLUS KFT
Cím: 
2030 Érd Gergely utca 15

Telefon: 06 20 9344 000

Ügyfélszolgálati idő: 09:17:00

E-Mail: info@logotra.hu

Web: www.logotra.hu

Adószám: 25746060-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-209883

Kibocsátó cégbíróság: Pest-megyei cégbírósághoz

Képviseletre jogosult(ak): Fülöp Zsolt

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11711065-21247868

Felhasználási feltételek

2.1 A webshop HASZNÁLATa és A RENDELÉSEK FELTÉTELEI

2.1.1 A webshop szolgáltatásai elérhetőek bármely felhasználó számára ingyenesen. A megrendelni kívánt termékek megrendelésére bejelentkezés és bejelentkezés nélkül is lehetőség van a Felhasználónak.

2.1.2 Ha a Felhasználó regisztrálni kíván a Webshopon, azt megteheti a kezdő oldal jobb felső sarkában található a „Bejelentkezés” menüpontra kattintva, majd pedig itt elkészíthetjük a Regisztrációt a ”Nincs felhasználói fiókja? Regisztráljon linkre kattintva.”

 

2.2 MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK és SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A Szolgáltató a Webshopon keresztül minőségi ruházati és kiegészítő termékeket árusít, melyeket lehetőség van egy tervezőprogram segítségével személyre szabni és egyedileg nyomtatott, hímzett termékeket megrendelni. Feliratokat készíthet a program segítségével, illetve a Felhasználó által feltöltött képekkel, motívumokkal, mintákkal láthatja el azokat, melyet a Szolgáltató vállal, hogy adott határidőre elkészít és eljuttat a Felhasználóhoz.

A megjelenített termékek a webshopból online megrendelhetőek. A megvásárolt termékeket házhoz szállítással juttatja el a Szolgáltató a vevő által megadott címre. Személyes átvételre is van lehetőség, ennek címe: 2040 Budaörs FashionTrend Center Gervay Mihály út 10-12 minden nap 09:00-15:00 között előre egyeztetést követően.

A termék mellett megjelenített ár egy darab termékre vonatkozik (kivéve,lo ha a termékleírásban ettől eltérő darab szám szerepel), mely tartalmazza a törvényben előírt általános forgalmi adót (ÁFA-t). A feltüntetett árak azonban nem tartalmazzák a megvásárolt termékek házhoz szállítási díját. A termékek mellett feltüntetett ár nem a végleges összeg lesz, amennyiben a Felhasználó elkezdi használni a tervező programot, hogy megvalósítsa elképzeléseit, akár szövegesen, akár egy általa feltöltött fájl segítségével. A tervezés befejezése során egy plussz összeg jelenik meg a MEGTERVEZEM gomb helyén, amelyet a Kosárba rakást követően, majd a Fizetésnél kell teljesíteni. Ez lesz a tervezés és a termék nyomtatási díja, ami a felirat mennyiségének és a képek nagyságának függvényében változik. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól (pl.: színárnyalat), illetve egyes esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A Webshopon nem került elhelyezésre az egyes termékek fényképei között, a termékeknek az összes elérhető színe és méretét ábrázoló termékfotója.

 

2.3 A Webshopon történő megrendelés, szállítás

2.3.1 A MEGRENDELÉS FELTÉTELEI

Rendelések feldolgozása

Megrendeléseket leadni minden nap 0 - 24 óráig lehet. Webáruházunk
minden leadott rendelést rögzít, a megrendelések feldolgozása pedig munkanapokon történik 9:00 - 17:00 óráig (rendelés feldolgozási idő).

Amennyiben a megrendelés leadása a rendelések feldolgozási idején kívül történik, akkor az azt követő első munkanapon kerül feldolgozásra.

A Szolgáltató minden esetben azonnal (de legkésőbb 48 órán belül) e-mailben visszaigazolja a Felhasználónak a leadott megrendelését. Ez még nem jelenti minden esetben automatikusan a Szolgáltató által a megrendelés elfogadását.

A rendelések kifizetés utáni szállítása

A vevő által választott fizetési és/vagy szállítási módtól függően a csomagot, a megrendelés feldolgozását követően a következő munkanapon, illetve egyedi termék rendelése esetén, annak elkészítését követően a következő munkanap kerül átadásra a szállító cégnek. Átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától számított következő munkanapon kerülnek gyártásra az egyedi termékek majd átadásra a szállítást teljesítő cégnek.

2.3.2 REGISZTRÁCIÓ ÉS ANNAK TÖRLÉSE

Lehetőség van a Honlap Felhasználóinak regisztrációra. A regisztrációval a Felhasználó olyan szolgáltatásokat érhet el a Webshop használata során, mint például a speciális ajánlatokat. A Regisztráció önkéntes és a Felhasználó előzetes hozzájárulásán alapul. Regisztrálni a "Regisztrációs Felület"-en tud a Felhasználó az ott található regisztrációs űrlap kitöltésével és elfogadásával, a "Regisztráció" gombra kattintással.

A Felhasználó bármikor kezdeményezheti a regisztrációjának a törlését az info@logotra.hu email címre küldött kérelmével. Ebben az esetben a Szolgáltató a regisztráció során a Felhasználó által megadott adatokat korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen törli az adatbázisából. Azonban a megrendelés folyamán rögzített személyes adatokat, amelyeket a Szolgáltató a megrendelés teljesítéséhez használ fel és az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adataihoz szükségesek (számlázási név, cím), azok tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

 

2.4. A MEGRENDELÉS MENETE

2.4.1 A termék kosárba tétele

A termékeket a Honlap kategória oldalain lehet kiválasztani illetve szűkíteni a találatokat ár, szín, ujjhossz és egyéb termékjellemzők alapján.

A Szolgáltató az egyes termék oldalakon, termékleírások formájában ad részletes információkat a kiválasztott termékről, annak jellemzőiről.

A Felhasználónak ki kell választania a kívánt méretet és színt.

Ha egyéni mintát, vagy feliratot szeretne a Felhasználó, akkor ”Megtervezem” gomb rákattintásával megjelenik a tervező program, melyben lehetőség van egyedi szövegeket, feliratok bevitelére, illetve kép feltöltésére is.

Kiválasztható, hogy a ruhaterméken megjelenő minta nyomtatott, vagy hímzett formában készüljön el.

Rendelési szándék esetén a"Kosár” ikonra kell kattintani.

Ezután lehetőség van a vásárlás további folytatására vagy véglegesíthető a rendelés a lap tetején jobb oldali "Kosár gombra” kattintással

2.4.2 A kosár tartalma

Itt módosítható a rendelendő mennyiség, törölhetők a kosárba tett termékek, és megadhatók a kedvezményre jogosító promóciós kódok.

2.4.3 Adatok megadása

Ennél a pontnál szükséges megadni, hogy milyen névre és címre állítsuk ki a számlát, illetve hová történjen a megrendelt termékek kiszállítása. Itt van lehetőség új cím megadására is, továbbá itt lehet kiválasztani a fizetési módot.

2.4.4 Visszaigazolás

A rendelés leadását követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk, a megadott e- mail címre, a rendeléssel kapcsolatos összes információval.

2.4.5 Adatbeviteli hibák javítása

A pénztár oldalon a "Vissza" gombbal lehet a megadott adatokat módosítani, javítani (név, cím, szállítási-, fizetési mód). Hiba esetén itt lehet a módosítani a rosszul megadott adatokat.

A Felhasználó abban az esetben adhatja le a rendelését, ha a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit elolvasta és elfogadta azt.

A megrendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

2.5 AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS

2.5.1 Legkésőbb a rendelés beérkezésétől számított 48 órán belül a Szolgáltató egy megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak, amely e-mail tartalmazza a megrendelés lényeges adatait, így a megrendelő nevét, számlázási, szállítási címét, a megrendelt termékek tételeit, rendelt mennyiségeket, a megrendelt termékek árait, a szállítási díjat, a szállítási és fizetési módot. Amennyiben ez nem történik meg, abban az esetben a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól és a továbbiakban nem köteles megvásárolni a terméket.

2.5.2 A Szolgáltató és a Felhasználó között érvényes távollevők között megkötött szerződés, a Szolgáltató által, a megrendelés visszaigazolásával küldött e-mail megküldésével jön létre.

 

2.6 FIZETÉSI FELTÉTELEK

Online bankkártyás fizetés

A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát online bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki. A rendszer az OTP Simple Pay rendszere. A fizetés a bank saját titkosított rendszerén keresztül történik.

Banki átutalás

A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltatónak, a Szolgáltató a vételár bankszámláján való jóváírás után teljesíti a rendelést és küldi el a Felhasználónak. A Felhasználó vállalja, hogy a rendelését 4 munkanapon belül teljesíti a visszaigazoló e-mailben elküldött bankszámlaszámra történő utalással.

 

2.7. SZÁLLÍTÁS

2.7.1 Kiszállítás módjai

A Szolgáltató a webáruház oldalán megrendelt termékeket kiszállítás útján juttatja el a Felhasználónak, vagy lehetőséget biztosít a személyes átvételre 2040 Budaörs FashionTrend Center Gervay Mihály út 10-12. , minden nap 9-15 között előre egyeztetést követően

A Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló kiszállító és futár cég

Név: Express One Hungary Kft.
Cím: 1239 Budapest, Európa utca 12.
Tel.: (+36 1) 8 777 400
E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

2.7.2 Szállítási díjak

A Szolgáltató 15.000 Ft feletti rendelési összeg esetén ingyenes házhoz-szállítást vállal Magyarország területén. A szállítási díjak egy megrendelésre vonatkoznak, az árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.

SZÁLLÍTÁSI DÍJ: Magyarország területén - 1490 Ft

Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban, még a megrendelés leadása előtt, a "Szállítási mód" kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.

További szállítási és egyéb kezelési költségek nem terhelik a Felhasználót!

2.7.3 Szállítási határidők

A szállítási határidő függ a rendelés leadás időpontjától. A Szolgáltató a rendeléseket a rendelés leadását követő első munkanapon elkezdi feldolgozni, és legkésőbb a rendelés elkészülte után a következő munkanapon kezdeményezi a kiszállítást a szállítóval. A szállítást végző cég a termék szállítási címre való eljuttatását a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító legkésőbb 1-2 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.

Felhívjuk Felhasználóink figyelmét, hogy a Szolgáltató nem tudja vállalni, hogy egy konkrét időpontra (órára és/vagy percre) teljesítse a megrendelt termékek kézbesítését!

 

2.8 ÁTVÉTEL

Szolgáltató a webáruházból megrendelt termékeket, kizárólag kiszállítással juttatja el a szállító céggel, vagy a fent megadott címen van lehetőség átvenni a megrendelt termékeket az adott időpontban.

 

2.9 SZÁMLA

1. A Szolgáltató papír alapú számlát állít ki a Clear Admin szolgáltató rendszerének használatával, a megrendelt termékekről, amelyet a megrendelt áruval együtt küld el a Felhasználónak.

2. A Felhasználó által megadott szállítási címre szállítja ki a Szolgáltató a Felhasználó által megrendelt árut, a tulajdonjog fenntartása mellett. Az áru tulajdonjoga a számla pénzügyi kiegyenlítését követően száll át a Felhasználóra, azaz a vevőre. A kiszállított termékek elidegenítése esetén a Btk. törvényei alapján járunk el.

 

Elállás joga

3.1. AZ ELÁLLÁS JOGA, amennyiben a Felhasználó nem egyedi terméket kér

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének alapján a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló (45/2014. II.26) kormányrendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, amennyiben az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül visszaküldi a megrendelt árut a Szolgáltatónak. Ha több terméket is rendelt, és különböző időpontokban teljesülnek, a legutoljára átvett megrendelés idejétől számítódik a 14 nap. Ismétlődő rendszeres szállítás esetén az első tétel átvételétől számít a 14 naptári nap.

3. 1.1. Az eredeti kiszállítás költségét a Szolgáltató nem követeli a Felhasználótól. Csak a termék visszajuttatásának költsége terheli a Felhasználót.

3.1.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár okán azonban az eladó követelheti a Felhasználótól annak megtérítését.

3.1.3. A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Felhasználó részére.

3.1.4. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet teljes szövege megtekinthető: Ide kattintva

A Felhasználó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz

Európiai bizottság online vitarendező weboldala.

​3.1.5. A békéltető testületi eljárásban a vállalkozásra vonatkozó együttműködési kötelezettség (Korm. rendelet 387/2016. (XII. 2.) szerint a vevő panaszaival az alábbi békéltető testülethez fordulhat:

Megyei Békéltető Testületek elérhetőségeit ezen a linken találja:
Megyei Békéltető Testületek

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488 21 31
Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

3.2. AZ ELÁLLÁS JOGA, amennyiben a Felhasználó egyedi termék előállítását kéri

45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa alapján: "A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak."

 

3.3. AZ ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETE, amennyiben nem egyedi termék megvásárlásáról van szó

3.3.1. Amennyiben a Felhasználó elállási jogával kíván élni azt az Elállási Nyilatkozat kitöltésével teheti meg írásban, levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Az elállási jogával egyedileg a Felhasználónak gyártott termék esetén nem élhet.

3.3.2. Az elállási szándékát a Felhasználó a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti a Szolgáltatónak a fent említett módokon.

3.3.3. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelembe. Postai úton történő szállítás esetén ajánlott küldemény megjelölésével adja fel a levelet, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.

3.3.4. A megrendelt terméket juttassa vissza a cég címére postai levélként vagy csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik.

3.3.5. Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, így annak visszajuttatásának a költsége is a Felhasználót fogja terhelni!

3.3.6. Kérjük, ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítését követelhetjük a Felhasználótól! Az egyedileg készített termékeket, amelyek nyomtatva lettek alacsony hőfokon ajánlott mosni és vasalni.

3.3.7. A termék vételárát és az alap szállítási díj összegét az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés és beleegyezés alapján visszatérítjük.

3.3.8. A Szolgáltató székhelyére személyesen visszaviheti a csomagot, melyről a visszáru számlát már előre kiállítjuk, melyet e-mailben elküldünk és 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés után a megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát.

 

3.3. Szavatosság

A szolgáltató és vevő közötti szerződések a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján a felekre külön-külön kikötés nélkül az irányadóak. A szavatosság jelentése: az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatáért meghatározott ideig való jótállás.

A 6:159. § (2) bekezdése szerint négy féle szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény, ami az elállás is egyben. Erről részletesen Itt olvashat). Így kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékeknél felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.

Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság a Szolgáltató hibás teljesítéséért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék minősége – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak.

A Felhasználó a szavatossági igényét a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi kifogásokat a hiba felfedezése után a körülményekhez mérten a lehető legrövidebb időn belül köteles a Szolgáltatóval közölni.

A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a Felhasználó jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére.

Ha a termék minőségi hibák miatt visszaküldésre kerül, az eladó átvállalja az ebből adódó szállítási költséget. Az ügyfél köteles olyan szállítási módot választani, amivel elkerülhetők a szükségtelen többletköltségek. Az eladó a szállítást követően megtéríti az ügyfél ebből adódó költségét, vagy kifejezett kérésre előre átutalja azt.

Hibás teljesítés esetén a Felhasználó

a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése nem megvalósítható, vagy ha az a Szolgáltatónak, a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Felhasználónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

Rendelés lemondása

Lehetősége van a Felhasználónak a rendelés lemondására e-mail vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Ez azonban csak abban az esetben lehetséges, amennyiben a gyárátás nem kezdődött meg, illetve a rendelés leadásától számított 24 órán belül.

 

4. Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

4.1. FELELŐSSÉG

4.1.1. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. Ilyen esetekben a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

4.1.2. A Honlapot mindenki saját felelősségére használja. A számítógépes rendszerben bekövetkező esetleges késedelemért, hibáért, hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

4.1.3. A Felhasználók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

4.1.4. Mivel a Szolgáltató nem tudja garantálni, sem szervere, sem a szerver internet kapcsolatának folyamatos működését, így a Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, elérhetetlenné válásából, a Szolgáltató honlapja tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

4.1.5. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap harmadik személyek jogait valamint a jogszabályokat, sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.

4.1.6. Szerzői jogok védelme, felelősség meghatározása

- Amennyiben az ügyfél egy egyedi ajánlat keretében saját grafika alapján dolgoztat, köteles szavatolni az általa rendelkezésre bocsátott szellemi termékek jogtisztaságát. Szerzői jog vagy személyiségi jog sérülése esetén a felelősség az ügyfelet terheli.

- Az ügyfél köteles mentesíteni az eladót az előbb említett jogsérelmekből származó összes követelés alól, és megtéríteni az ügyben felmerülő összes költségét.

4.1.7. A Szolgáltató és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

4.1.8. A Webshop és annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve a valamennyi grafikát és a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötleteket, megvalósításokat).

4.1.9. A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

4.1.10. A Honlapon található tartalomról az információkat csak linkelt hivatkozással lehet felhasználni az interneten, a következő feltételek betartása mellett: Csak engedéllyel

- Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.

- A https://logotra.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.

- A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a https://logotra.hu/ vagy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.

- A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.

- A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a webshopra mutató link azonnali eltávolíttatására, ha az oldal üzemeltetője azt felszólítás ellenére sem távolítja el. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.

4.1.11. Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve a keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

 

4.2. PANASZÜGYINTÉZÉS ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉS

4.2.1. Felhasználó a kifogásait a megvásárolt termékkel a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő, levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben, munkanapokon: 09:00-15:00

Elérhetőségeken:

Levelezési cím:. 2040 Budaörs FashionTrend Center Gervay Mihály út
E-Mail: info@logotra.hu
Telefon: 06 20 9344 000

A Szolgáltató termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatosan az esetlegesen fellépő Felhasználói kifogásokra legkésőbb 72 órán belül - melybe jelen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít bele - érdemben válaszol a vásárló kifogására, megjelölve benne a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait, valamint az arra nyitva álló határidőket.

 

5. Egyéb rendelkezések

5.1. Jelen ÁSZF kizárólag elektronikus formában magyar nyelven kerül megkötésre, a Honlapon leadott rendelések a későbbiekben visszakereshetők.

5.2. A jelen ÁSZF-t a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor, a Felhasználók Honlapon történő előzetes értesítésével módosíthatja, például annak érdekében, hogy megfeleljenek a jogszabályok, illetve szolgáltatása esetleges változásának. Kérjük, rendszeresen tekintse meg a szerződési feltételeket

5.3. A Szolgáltató és Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

5.4. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

5.6. A Webshop oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó elfogadja annak általános szerződési feltételeit is.

 

PDF Letöltése

 

Iratkozz fel hírlevelünkre

A logotra.hu weboldalán cookie-kat használunk annak érdekében, hogy megkönnyítsük Önnek az oldal használatát és releváns információkat jeleníthessünk meg. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az oldal további használata a cookie-k használatára vonatkozó beleegyezését jelenti.

Link