Blog › Egyedi szájmaszk : Munkaruha, védőfelszerelés – na meg önkifejezés, divatcikk, és marketing eszköz
Ha egy évvel ezelőtt valaki azt mondja nekünk, hogy szájmaszkban fogunk rohangálni éjjel-nappal (jobban mondva, csak nappal, mert éjjel nem lehet), valószínűleg nagyon jót nevettünk volna rajta.
Ennek ellenére ma már nem is akármilyen, hanem egyedi szájmaszkokat használunk. Színes, mintás, fényképes, feliratos, logós darabokat, amiknek a funkciója is gyorsan túlnőtt a szimpla védelmen.
Ha ilyenre vágysz, már nálunk is megtervezheted a sajátodat, vagy akár a cégedét is!
Különböző szájmaszkokat több munkaterületen is használnak, hogy védjék a tüdőt és a légzőszerveket a portól, füsttől, vegyi anyagoktól, valamint egyéb, káros hatásoktól. Ilyenek a vírusok is: a „maszk” szóról az elmúlt közel egy év hatására mindenkinek a koronavírus jut eszébe. Talán ezért viseljük ma a legtöbben: felvesszük, ha boltba megyünk, vagy a piacra, és akkor is, ha buszra, vagy villamosra szállunk. Ha beérünk a munkahelyünkre – olyan területen is, ahol korábban nem kellett – most elővesszük, és 8 óráig nem szabadulhatunk tőle.
Mert szükséges, mert fontos, és mert kötelező.
Ha egy tárgyat elkezdenek tömegek használni, szinte törvényszerű, hogy nagyon hamar igény keletkezik belőle a különleges darabokra is, amivel kifejezhetjük, kik vagyunk. Az emberek nem szeretnek teljesen egyformák lenni, és a kreatív elmék rájöttek arra, hogy nem is muszáj – még maszkban sem. A lehetőségek végtelenek: Szinte bármi, amit szeretünk, ami minket képvisel megjeleníthető az anyagon, legyen az egy cica, egy vicces felirat, vagy akár a kedvenc zenekarunk logója.
Nem csak önkifejező eszköz, de tulajdonképpen divatcikk is lett az egyszerű szájmaszkokból. Sokan az aznapi szettük színvilágához illőt választanak reggel, hogy ezzel is tökéletesítsék a megjelenésüket, vagy gyöngyöset, köveset, esetleg csipkéset vásárolnak. Ez a – hétköznapoktól egyébként idegen – eszköz a ruhatárunk részéve, már-már „ékszerré” vált. Ezt az utcán sétáló, átlagos embereken épp annyira megfigyelhetjük, mint a sztárokon.
Újgenerációs marketing eszközként is rengetegen használják. Olyan nagy márkák is felvették a kínálatukba, mint a Gucci, vagy a Lacoste, sporteseményeken pedig a csapat és a szponzorok logói is megjelennek rajta. Vajon véletlenül? Nem valószínű. Áruházláncok, gyorséttermek, és rengeteg cég is egyedi szájmaszkban képviselteti magát az egyszerű, kék orvosi helyett, hogy a márkanevük ezáltal is beleéghessen az emberek tudatába.
Kép forrása: Blikk.hu Sebastian Vettel, F1 pilóta
Az egyedi szájmaszkok az életünk részévé váltak, és jóval többet adhatnak nekünk, mint a koronavírus elleni védelem. Ha Te is szeretnél ilyet tervezni, akár magadnak, akár a szeretteidnek, nálunk gyorsan megteheted, de céges maszkkészítés ügyében is a legjobb helyen jársz!